Dialog Utaqa:Anak dan Mak

anak : mak, apa dalam perut mak tu?
mak : adik hang laa
anak : mak benci adik ke?
mak : ehhh,mak tak pernah benci anak mak.
anak : dah tu , kenapa mak telan dia?...
mak : kalau aku tampaq hang jangan tanya pasai pa nohh.

6 Budak Comel Komen:

C I K . F Y Z A said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adess..sampai mcm tu skali dia pikiaq.. sik3.. nak kena budak ni [Oo.]..

sab said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

erk..bpe umr budak tu? haha

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ahahahahahahahahahahahahahahahah~

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hihi,,, lawak.. mak telan adik

pengemis Cinta~ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ziarah

hurm..budak2;)pc dapat bayangkan muka dia dan mak dia time tu.hehe

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..boleh pulak..awat mak dia tak jawab.."dulu hang pun mak telan jugak lagu ni la.."kui3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...