stokin pacat

Tadi g beli stokin pacat kt malaysian nature society kt jalan kelantan, bukit persekutuan kl. stokin ni untuk bini aku yg nk g kursus dan camping dlm hutan..harga stokin pacat ni RM20 sepasang..kt tmpt lain pun ada jual gak mcm kt outdoor shop kt alamanda dan kt mid valley..harga tak tau lah bapa..

Kalau pakai stokin pacat ni pacat leh panjat sampai atas jadi kena kreatif sikit..org2 cambodia, vietnam dorang rendam stokin ni dlm ayaq tembakau...jd bila pacat naik dia jatuh balik...

tp bg tempat2 mcm kt gunung2..ada pacat terbang..jd stokin pacat ni tak berkesan lah hehe..pacat ni duk atas daun2 pokok bila bende berdarah panas mcm manusia lalu dia jatuh atas badan kita...tacut tak tacut tak hehehe..rasa mcm kt oversea je kot ada pacat terbang...

Tips
Jangan cabut pacat nanti gigi pacat tercabut tinggal kt luka nanti lambat sembuh dan leh tinggal parut..jgn letak garam atas pacat gak..nanti dia mati..luka tu leh jd parut gak dan boleh menyebabkan bacteria infection

3 Budak Comel Komen:

SURIA AMANDA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pacat??bg aku rm500 pun aku x nak masuk hutan lepas hujan de...

najihahfara said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selalu sembur bygone je huhu

norhamizah hazirah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sy plak kena gigit pacat kat leher.. ha mcm mana tu?? tinggi gitu pon pacat boleh sampaai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...