Macam2 dari duit kertas...

Wajah baru matawang





Lain-lain trick:
Mula-mula korang ambil wang kertas Malaysia.Tak kisah, RM1,RM2, RM5, semua boleh.Sila ambil duit sekarang.Kalau tak, rahsia ni takkan menjadi.


Ok,dah amik, lepas tu korang lipatkan 3 seperti garis kat bawah ni.2 mengenai anak mata, 1 lagi tepat kena kat tengah mulut dia....

Dah nak nampak dah...Nampak dah....Ok, sekarang tengok macam kat bawah....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Senyum sokmo!


Gelaklah, aku starlight nanti!

Haa... Bestkan? Kalau bosan-bosan, bolehlah tunjuk kat anak-anak, adik-adik apatah lagi kepada peniaga kedai! Selamat beramal!

5 Budak Comel Komen:

dear yayah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ahaha.. nk suruh adik buat la.. pastuh snap masuk blog..wakaka

nurulsulzali said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nanti nk buat tunjuk kat hubbeh!!

apodahjadi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

he comel dan kreatip...great blog buddy

rebellion said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

layan2. kalo betul2 takde pe2 nak buat (serius memang takde pe2 nak buat!), boleh try yang ni.

Terbakor said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seyes memang tak terfikir trick bawah tu.. memang terbaek lah haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...