Video tunang g tau.....

Actually 2 video yg aku nk tunjuk nie dah lama ada kt tenet tp aku baru tgk sbb tunang aku citer masa balik kampung hehehe..so agak ketinggalan zaman aku wat entry tentang video nie..apa pun layan je lah..hehe..

Ada lembu nak jaga



Video ni video parodi tapi agak kelakar lah hehehe...

Berita tv3 kena hack



Video ni pun agak menarik..budak ni hack tv3..tak tau lah betul ke tak..katanya geng anonymous..

4 Budak Comel Komen:

hana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sengal dak yg wat vid tu..
hahaha

Fakhruddin Aziz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

video parody move like jagger tu agak kegilaan sikit pembuatnya,,,,
menyampah giler aku tengok..

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Video tv3 tu pekeheynye?

YOUsoF said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Video ke dua tu macam 'kelakar' je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...