Tahniah kpd follower ke 2000 - Blog Aku Budak Biasa !!!

Tahniah sbb berjaya menjadi follower yg ke 2000..hadiahnya jeng jeng jeng.... dpt bercuti 3 hari dua malam di rumah kawan..hehe itupun kalau kawan bg tumpang hikhik..takde lah..hadiahnya aku tulis entry nie je..bg traffik sikit hehehe..ok lah tu kan hehehe...so sapa dia yg bertuah tu..jom kita skodeng dia cepat hehehehe....


Dia ni skang sekarang menuntut di Moscow Aviation Institute ,russia..fuyooo giler gempak tu...berasal dr slim river perak..patut r slim je tgk hehehe..itu je review dr aku..untuk keterangan lanjut sila lawati blog beliau..eh skema plak aku ni hehehe....werkkkk...

4 Budak Comel Komen:

akuamir said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bapek ah,, rugi seyh follow mu awal2,, hhaa.. :D

Cik Aish said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aah rugi2...hehe

Yatie Awang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aaaa...bestnya boleh di review

P/S: akak kan kalau masuk ke sini, mesti ketawa dulu, nak tahu kenapa..kelakar sangat tengok muka kumbang tu...hahaaa

Nazifah Nordin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak dapat review jgk.. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...