Yang buat keje sikit, yang eksyen lebih tu ramai


P. S Bagi yg bekerja mesti ada pengalaman camnie ni kan hehehe...yang lain duk bagi arahan je..ckp je byk buatnya takde pun hehehe..eksyen je lebih ckp mcm pandai hehehe...tapi aku paham keadaan dorang sbb aku pun selalu alami..kenkadang aku pun turung padang wat sama2 ngn dorang...kesian tgk dorang letih....

4 Budak Comel Komen:

aCu ImAh said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahha..mmg btul pon..^_^

mimie_za said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xkeje pun tme bljr pun mcm 2 jgk..keh2..

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kat malaysia pun banyak... tak caya cuba tgk stail JKR buat keja...

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang ramai yg suka jd mandor ni..ngarah org je reti..cer suruh die yg buat kang memacam alasan kuar..sebab bukan reti buat pon sebenarnye..melainkan org tu die bermula dr bawah..die takkan sesedap rase je ngarah org bawahan die..betol tak?

*panjang lak komennye..ehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...