Hoyeyyyyyy..Total Pageviews dah sejuta!!!

Apa lah total pageviews dh sejuta pun nk kecoh hehehe..akhirnya blog aku ni setelah diternak dan dibaja dengan kasih syg sekian lama capai jugak sejuta pageview..senyum sampai ke telinga ni bila tgk kt sebelah nie hehe...tq kpd semua yg membaca blog aku nie hehe.kpd yg komen jugak walaupun aku jrang reply tp aku baca semua...akhir sekali terima kasih byk2 kpd tunang tersayang yg byk menyokong..dh mcm ucapan menang award pelakon terbaik plak aku buat hehehe..k lah bye2.luv u all..cewahhh.hehehe....

7 Budak Comel Komen:

ataspagar said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hoh,best wooo...bila la pageviews kat blog aku nak cecah sejuta...

KUKUMALU said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

chewaaaahhhhh hoho taniah2!

Enchek Bertopeng said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Waaaa... TAHNIAH!!! menarik la benda alah tu. mne nak dapat counter tuh? sori la.. gua buta IT sket

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Enchek Bertopeng..g kt add gadjet..ada kt situ..heheh senang je hehe

lurve pingu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wek....ingatkan menang 1juta ringgit...

amranaiman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

taniah bro :D

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi..kemaen gembira..ucapan betul2 mcm menang award..ahaha..tunang je ke? family takdo?;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...