Pertama kali dalam sejarah tiada tv live hari merdeka ke 55


Pertama kali dalam sejarah sejak aku dr kecik lg mesti ada live ambang merdeka..nasik ambang je tkde hihi..

tp bg tahun 2012 akan di kenang selama2 nye sebab x de stesen tv buat live...

depa semua menghormati hari khamis malam jumaat .. baca yassin, layan bini .. opsss ...

tp takde live pun baguis..lebih islamik sikit kan

3 Budak Comel Komen:

wani sc said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

iye lah. tv pun dah lama tak siar sarkas time raya. heheh

abu idris said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kembalinya Khilafah adalah Kemerdekaan Sebenar Menurut Islam
ARRAYAH.INFO, Malaysia, 29 Ogos 2012 - Kemerdekaan yang sebenar menurut Islam adalah memerdekakan manusia daripada mengabdikan diri sesama manusia kepada mengabdikan diri kepada Allah, daripada kezaliman agama kepada keadilan Islam dan daripada kesempitan dunia kepada keluasan dunia dan akhirat.seterusnya...

Ικηωανκαιζεν® said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Erm.. betul.. takde siaran langsung.. hari khamis malam jumaat.. tunggu jugak kowt2x ade stesen tv siar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...