Drama kau yang terindah...

Aritu tgk first episod.tgk babak dlm kete..rasa kelaka plak..sbb masa kt dlm kete tgk dasboard kete saga..tp bila benti dorang turun dari viva plak..hehehe..pastu emma fatima plak jadi org gaji..tak cukup bajet ke hehe..

tp tadi rasa mcm speechless plak bila dorang duk memain pasal nak anak lelaki ke anak pompuan..isk2...mcm takda rasa menyesal je buat zina.mcm main2 je...bukti zina mengandung tu dah jelas..dh leh kena sebat 100 kali dah ...sy di sini ingin menyeru penerbit drama agar menyampaikan mesej2 yg berguna kpd masyarakat..dh mcm ustaz don dh aku bg ceramah hahahaha..bye..bye..bye...

6 Budak Comel Komen:

Rafhani said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Layan ke drama ni?hehehehe.Td tertengok 10 minit pastu tgk kartun sbb x tahan dgr dialog erma fatima jd bibik.hahaha

sara pedrosa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ahh memang..part mengandung tu nampak sgt diorang takde rasa berdosa..
si laki kata nak bertgungjawab, nak tangungjwab tp takde plak ajak kawen.
babak ni ntah pape, tak cerminkan Islam laa

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yang tak ajak kawen tu la... pelik... tapi tu memang ade jadi ape dalam masyarakat kite.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Perasan tak...erma fatima pkai uniform puteri islam sbgai uniform bibik? lawak plk mnengoknya

saidatul aqma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Korang ni,biarlh dia nk bt drama tu...x pyahlh nk komen2..tengok je..lg pun drama tu blum hbis lgi..ending nye kte x thu lg..ap yg pastinye erma pnye cerita pasti ad pengajaran n teladan d sebaliknye yg sesuai dgn imejnye..so klau korng nk komen ap2 tnggulh drama tu habis.sb korng dh thu ap penghjungnye..

saidatul aqma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Korang ni,biarlh dia nk bt drama tu...x pyahlh nk komen2..tengok je..lg pun drama tu blum hbis lgi..ending nye kte x thu lg..ap yg pastinye erma pnye cerita pasti ad pengajaran n teladan d sebaliknye yg sesuai dgn imejnye..so klau korng nk komen ap2 tnggulh drama tu habis.sb korng dh thu ap penghjungnye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...