Cili padi cili merah....

Anak pokok cili merah

Ingt pompuan je ke leh tanam pokok..laki pun boleh kot haha..atas ni anak pokok cili merah.ini kalau dh besaq leh buh dalam sardin fav aku hehe..tak pun kalau rajin nk jemuq pastu jadikan cabai kering..kahkah rajinnya diri ini..hihi

Anak pokok cili padi

Kat atas ni plak anak pokok cili padi..ni pun tuk wat sambal belacan fav aku gak..hehe..pendek kata semua pokok ni untuk kepentingan aku sendiri gak lah haha..marah kang bini aku..hehe..korang setuju tak kalau nk tanam pokok ni perlukan kesabaran yg tinggi...tiap2 hari kena siram dgn air..baru cepat membesar cam kanak2 dumex hihi

4 Budak Comel Komen:

Masmira Masri said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahhh rajin nyer menanam hahhaa..perempuan pun xsmua tau menanam nih mcm sy mmg xminat hehee...haishh

shafiqabdshukor said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

rajin2...
sama la kita.. pokok cili, bendi tanam depan umah..
dapat hasil makan...
tapi bukan aku la tanam.. mak aku.. hehehhe

Hanif said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Aku dulu tanam ..susah nak jadi...wahh!!
Ni yang jeles ni..

RULZA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kami pun ada tanam..dah naik anak2nya..dah besar pun..tapi belum pindah ke pasu2 lain..kang terbantut lak..asik tak dan je..:)

cili mahal betol..selalu beli 8-9 biji dah 2-3 ringgit...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...