Kisah si comel

Bila aku bawak kete tetiba nampak sang kancil laju je duk cucuk bontot BMW..aku duk pikir comel kan..bini aku pun slalu ckp kancil slalu nampak mcm tak bersalah..innocent je hehe



 Pastu kenkadang ada kancil potong barisan dengan muka tak bersalah je hehe

Parking pun senang sbb kecik je ruang pakai


Tapi disebabkan oleh kecomelan kancil nie..kancil ni telah dilanggar oleh nissan GTR skyline sampai terbalik..cian kan kt kancil tu..tp apa yg bagusnya geng2 kancil semua dtg tgk..geng kete kecik cam kelisa kuning pun dtg tgk geng dorang kena langgar hehe...


3 Budak Comel Komen:

Tuan Juhaida said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sweet sgt citer ni...hihi kisah si kancil yang comel

Ann Ishak said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kancil oh kancil :)

Lady Dz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahah...sian kancil..dlm hati padan muka sbb salu kena tipu ngn kancil klu kat paking dlm mall...hahahhaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...