Sambungan citer ajoi dan Ayah

Previously......

Ajoi : Ayah, kalau ayah nampak RM10 kat meja DAN RM5 kat lantai, yg mana ayah akan ambil?
Ayah : Mestilah RM10 , Banyak tuu.
Ajoi : Ayah,kenapa ayah bud0h sgt? Kenapa tak ambil kedua-duanya?
Ayah : $#*$&@#@$@#
Ajoi :@#!@#!@%$!@#!@#!@!!

Sambungan~~

Ayah : ajoi,Ayah nak bagi rm5 atau rm10,yang mana satu anak akan ambil?
Ajoi : mestilah dua-dua sekali,(nak kenakan aku balik laa ni,sorry father,ajoi lagi cerdik)
Ayah : Kenapa anak ayah ni bod0h sangat,ayah suruh pilih rm5 atau
rm10,...disebabkan ajoi bod0h pilih dua2 sekali, rm5 tak dapat rm10 pun tak dapat. HARHARHAR!
Ajoi:@#$@#$@#$@#$(melepas aku!!)
Ayah:@#$*@#*$^*&@#!!

P.S / ade jgk eh anak beranak cmni ini lah jadinya kalau ayah dan anak takde keje nk wat hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...