Maknyah Gatal Tergedik-Gedik Akhirnya di Langgar Lori


Inilah akibat kalau gatal terkinja-kinja di tepi lebuhraya!

Seorang maknyah separuh siap tergedik-gedik nak cari pelanggan dilanggar lori semasa sedang berposing didepan kamera. Kawan dia boleh tgk je tak tarik pun hehe...

Kesimpulannya, sila berhati-hati di jalan raya

Nak gelak pun tak sampai hati..kejadian tak silap berlaku kt brazil..tak mati cuma tercampak ke tepi je..

P.S / pastu dia jd hantu nyah nigger..hehe..gurau je..nape aku rasa yg trak tu sengaja langgar? takkan pemandu trak tu rasa nyampah kot hehe

9 comments:

Arjuna Silvera said...

huh gila punya nak fun...tengok tempat la punnnn

the malay male said...

hanya.. Mmg patut pun kena langgar, tak reti nak duk tepi jalan la?

Nico Bellic said...

padan muka !! nk gedik2 kat tepi jln tu wat pe

themafiacyber.blogspot.com

:: Mrs.Eady :: said...

adoii!!

JungRara said...

Rasanya mmg driver tu sj langgar la...hahahahaha

Adam Muslim said...

sumpah lawak....hahaha

wan hayden said...

Padam muke...hahahaha

mazeer mohamad said...

BERITA TERGEMPAR DI BLOG MAZEER : GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Ali Aideel said...

lucu shial...you make my day :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...