Maknyah Gatal Tergedik-Gedik Akhirnya di Langgar Lori


Inilah akibat kalau gatal terkinja-kinja di tepi lebuhraya!

Seorang maknyah separuh siap tergedik-gedik nak cari pelanggan dilanggar lori semasa sedang berposing didepan kamera. Kawan dia boleh tgk je tak tarik pun hehe...

Kesimpulannya, sila berhati-hati di jalan raya

Nak gelak pun tak sampai hati..kejadian tak silap berlaku kt brazil..tak mati cuma tercampak ke tepi je..

P.S / pastu dia jd hantu nyah nigger..hehe..gurau je..nape aku rasa yg trak tu sengaja langgar? takkan pemandu trak tu rasa nyampah kot hehe

9 Budak Comel Komen:

Arjuna Silvera said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huh gila punya nak fun...tengok tempat la punnnn

the malay male said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hanya.. Mmg patut pun kena langgar, tak reti nak duk tepi jalan la?

Nico Bellic said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

padan muka !! nk gedik2 kat tepi jln tu wat pe

themafiacyber.blogspot.com

:: Mrs.Eady :: said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adoii!!

JungRara said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Rasanya mmg driver tu sj langgar la...hahahahaha

Adam Muslim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sumpah lawak....hahaha

wan hayden said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Padam muke...hahahaha

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

BERITA TERGEMPAR DI BLOG MAZEER : GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Ali Aideel said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lucu shial...you make my day :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...