Kisah Tragik Pasal Credit Card



Sowi2 tajuk tu saje je nak bagi panas sikit hehehe..actually nak citer pasal cabutan bertuah credit card, kisah agen insurans nk suh beli insurans guna card credit dan credit card center yang offer polisi ape kejadah yang aku pun tak paham..sapa pakai card credit mesti pernah mengalami pengalaman mcm aku ni

Baru2 ni aku ada ade dpt cabutan bertuah lagi..cabutan bertuah credit card..nak tengok adiah dia..ni dia..jeng jeng
Beg Akademi Fantasia hahaha...dah berhabuk sebab aku letak dalam stor...tak pernah pakai pun sebab aku tak pernah naik kapal terbang kapal korek pernah lah..seyes hehe...pepagi bangun ade org ketuk pintu hantar bende ni..aku ingt silap hantar ke ape ke...

Berbalik pada topik kisah tragik pasal credit card tu..bukan lah tragik sangat..citer pasal agen insurans nie col aku pepagi nak suh beli polisi dia tu..nak potong guna card credit...dah lah tengah penat keje malam..isk2..orang bank ni sesuka hati mak bapak dorang je jual no phone aku..siot je

Kenkadang dalam seminggu tu sampai 4 agens col..jgn lah jual kt aku..g jual kt datuk nuu...

Ni adalah dialog2 aku mengelat dari terus melayan panggilan tepon tu...

Agens:Saya call dari bla bla bla....
Kumbang Jingga: Maaf cik sesangat saya tengah busy nie (tengah bukak facebook sebenarnya hikhik)

Agens:Saya call dari bla bla bla....
Kumbang Jingga: Eh Eh ada polis polis..saya tengah drive nie...tettttt(Letak handphone hehe)

Agens:Saya call dari bla bla bla....
Kumbang Jingga:Eh bos saya dah panggil masuk bilik meeting nie...sory col hari lain erk (aku simpan no tu then rename sbg 'tak nak angkat' hehe

Agens:Saya call dari bla bla bla....
Kumbang Jingga:Hah(confius)...ermmm..saya tak paham apa yang cik ckp ni (buat nada ngantuk)..saya keje malam td..maaf..tetttttt(letak handphone terus)

4 comments:

Hairun Azmi said...

Bagus tips menjawab tu.....boleh pakai nanti...

Terbuka Malaysia 2011: Datuk Lee Chong Wei Juara Kali Ke 7

Kumbang Jingga said...

hehehe..pakai jgn tak pakai..memang tak sampai hati betul nk marah dorang ni sbb paham dorang ni pun keje..hehe

Botak said...

haiyaaa..
manyak cilakak care tu..
hahahahaha... :))

Cik Rimau said...

haha.. pndai ekkk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)