Kak mintak duit sikit...

P.S / Klau adik mintak duit tu siasat betul2 dulu jgn main bagi je..mintk resit tunjuk bukti hehehe

9 Budak Comel Komen:

Ikhmal Malique said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

beli dadah ada resit ke? hehe

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Ikhmal Malique

ada kot hehe suh dorang tulis2 sikit buat resit hehe

Za Noh said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahahaha....nak buat cmni. nasib btl lah siapa jd kakak

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Za Noh

Zaza lama tak komen kt sini hehe..KJ pun lama tak komen blog zaza heheh

Za Noh said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hihihi...tu lah, lama tak masuk BCR kan kan :D

M@M@ SH@RIDZ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jgn bagi kalau nak beli dadah biarpun ada resit....

shaerin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe, xpernah tanye pun -.-"
xpe kowd. i trust my sis.

Cikgu Jaja™ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha...

salam kenai dr cikgu jaja :)

Shafika Nabila said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahaha ciss, kene hati-2 dengan adik2 ni . haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...