Ajoi Kena Culik!!!


Ayah : Kau balik naik kereta sape tadi hah??

Ajoi : Tak tau la,diorang cakap diorang tuu penculik

Ayah : Hah! Penculik!? Habis kenape diorang hantar kau balik plak??

Ajoi : Sebab saya bagitau pekerjaan ayah laa.

Ayah : Ape yg kau bagitau kt diorang??

Ajoi : Saya cakapla ngan jujur yg ayah nie pemalas, keje tido je, penganggur, makan sekali sehari itupun nasi dgn kicap, tuu yg diorang hantar balik, nie hah siap belikan nasi goreng dan bagi RM10 ni buat belanje sekolah...

Ayah : @#$&

3 Budak Comel Komen:

chepah ila hussein said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahaa...bagusla ajoi ni.

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha. aku sokong ajoi :)

Edy Ramanov said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

assalamualaikum. memang tak boleh blah jawapan ajoi. edy dah singgah dan follow jugak kat sini. dan blog ni edy masukkan dalam bloglist edy - BARISAN LASKAR BLOG. nanti semak ya. tq.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk