Tq my sayang....


Tq my syg aka isteri tercinta sbb hadiah kan skin refining pek nie buat kali kedua...satu kotak ni harga pasaran rm85 tp dpt rm70 je...dulu dia pernah bg dh sebelum kawin dulu..produk nie memang lah tersangat bagus padan dgn harganya yg agak mahal...bagus utk mereka yg mengalami masalah jerawat yg teruk..termasuk lah masalah resdung..dulu aku pakai memang nampak kesan ketara jerawat dh kurang byk...

lupa plak nk ckp..produk ni namanya seri aida....

7 Budak Comel Komen:

♥CIK SHA♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jenama ape ni weh? tak nampak..

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seri aida.....hihi

fathiah jasni said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

untuk jerawat je ke?

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

produk ni khas untuk mencantikkan kulit..kalau kulit dh cantik pakai bertambah2 lah cantik haha..

wan d luffy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

macam mana nak dptkn produk ni..

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aritu beli kt kompleks pkns bangi..rasanya kt shopping complex kt kedai2 jamu ada jual..kt tmpt buat facial2 muka pun ada...

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh silap..kt warta bangi actually heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...