Asasi UIAM

Arini aku ngn isteri g hantaq adik isteri g daftar asasi UIA pj..kami smpi dlm kul 10..perghh..ramai giler..parking penuh..dah lah sgt panas..

sambil tunggu dia daftar kami mkn aiskrim kon..


sedap giler kot pepanas hehe..osps lupa..aku mkn aiskrim roti...Aiskrim ni selalunye sebagai pencuci mulut, menghilangkan rasa haus ketika cuaca panas, dan adakalanya bila makan beramai-ramai bersama keluarga, rasa BAHAGIA jer kan...hihi..


 smbil duk jalan2 kami beli yg letak kt tapak kaki..yg mcm buang toksin tu..tp beli yg buang lemak punya heheh..kami beli sejibik cam kt bawah ni..10 paket rm9 je..


4 Budak Comel Komen:

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hari minggu. Hari santai bersama keluarga

bLaCk RoSe said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat menjadi warga UIA kpd adik ipar

Liyana Zahim said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Welcome to iium family 4 ur adik.. Rndunye UIA pj.. Lindu lindu--

belogkiter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

paling berminat dengan yang buang lemak tu. kat mana nak beli eh?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...