Mimpi syiling mhi dan belanda



Malam td aku mimpi yg agak unik lah yg boleh membuat kan bila kita bangun pagi kita akan tertanya2 apa kaitan erk ngn mimpi semalam....

Jarang aku boleh ingat apa yg aku mimpi..cuma apa yg aku ingat cuma aku dpt sekeping duit syiling lama dan kat atas duit syiling tu ada tulis tahun 1905...pas bangun terpikir gak apa kaitan ngn number 1905..tgk mcm tahun je..td pagi aku tgk rancangan malaysia hari ini (MHI).dorang citer pasal EURO 2012..

Sorang tetamu jemputan penyokong england sorang lg penyokong belanda...masa tu dia ck pasukan bola belanda ditubuhkan pada 1905..dan dorang menang piala EURO 1988..so pas tu baru aku tau apa kaitan ngn mimpi semalam..mungkin kebetulan mungkin tidak....

Jadi sbb tu aku pilih untuk jadi penyokong belanda untuk EURO 2012 ahahahaha..jgn marah hehehe...tp mimpi tu memang betul aku tak tipu..lg satu sbb belanda jersey dorang kaler jingga.same kaler ngn blog.hehehe

2 Budak Comel Komen:

lurve pingu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

g0 for germany...hehe...=)

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nanti kita tgk ye germany leh menang ke tak hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...