Rahsia Buah2an Wanita

Note: Untuk bacaan 18 tahun ke atas sahaja!!

Ini hanya kajian semata-mata dan tidak sama sekali boleh di jadikan panduan seratus peratus hehe...erm...lg satu korang jgn pikir bukan-bukan plak...


Buah Terung Buah ala-ala terung ( taklah lanjut macam saiz terung )
ni biasanye pemiliknye jenis yang pembersih. Dia jenis 'tak kisah'orangnye. Sempoi dan open minded. Selalunye bra diorang saiz 36t hehehe! Kalo nampak pompuan yang dada luas, buah dia cam ke bawah sket, tu arh wanita buah terung namanya kihkihkih!

Buah Epal
Buah ala-ala buah epal biase nyerrr kelihatan tegang walaupun bukan dalam keadaan stim kihkihkih! Pemiliknye jenis yang menepati masa,memendam rasa dan kehidupan mereka teratur dengan rutin2 harian yg telah dirancang rapi. Mereka jenis yang sombong dan adakalanya terlebih peramah. Buah Besar Tapi Leper! Buah dorang nampak cam lembik. Kalo jalan gegar2 sket thehehe!Kalo pakai bra ade isi terkeluar sket dari tepi kiri kanan bra yg dorang pakai tu. Sesuai kalo pakai bra yg takde span, kalo tak isi yang terkeluar tu leh nampak jelas timbul ketul2 kalo pakai bra yg ade span.Pompuan cam ni tak bape kuat seks sangat dan bagi mereka seks bukan perkara utama.

Buah Kecik!
Buah jenis ni bukan dimiliki oleh budak kecik. Tapi wanita dewasa yang berbuah kecik. Mungkin pembesarannye terbantut atau dah memang buah kecik kot! Ade jugak pompuan yang dah disentuh, dh kawen dan dah pun menyusukan anak tapi buah memang kecik gak! Pompuan jenis ni boleh dikatakan pemalu dan pendiam, jujur dan selalu berfikir panjang dlm ape pon yg dorang lakukan.

Buah Tembikai
Buah jenis ni besar giler. Antara saiz 36 atau 38 hik! Bisa melemaskan sih! Pompuan camni dikatakan seksi ( walaupun tak berpakaian seksi ) dan kelihatan menggoda. Mereka mudah jatuh cinta dan senang dipujuk. Hati mereka lembut dan mudah dipengaruhi. Mereka juga jenis yang berjimat cermat.

Takde Buah
Bukan takde buah tapi buah dorang tak bape nampak sangat lelagi kalo pakai baju kurung ke t-shirt ke... kecuali bebudak tomboy yang memang pakai bengkung nak kasi tak nampak buah ! Pompuan camni biasenyer kuat semangat dan lasak. Tapi dorang boros dan panas baran!

Buah Bongkok
Pompuan yang bongkok sikit ( bukan nenek tua yg memang dah bongkok secara semulajadi tu ) tak kira bra saiz haper pun, biasanyaa kuat seks. same cam pompuan yg ade taik lalat kat buah arh! kui... dorang bernafsu rimau dan hebat diranjang. fuh!.. mereka juga berfikiran kotor (lucah) namun mereka kelihatan sopan dan disenangi orang tua ( berkenan nak buat menantu ). ptOih!

Buah Mendada
Pompuan yg mendada ni jenis yg romantik. Mereka kelihatan sombong tapi sebenarnya bermulut manis dan penyayang. Mementingkan kecantikan dan agak materialistik sket kehkehkeh!

Korang pilih yang mana satu,tapi jgn paksa2 awek korang tuk tahu awek korangnye apa lak k ... Sekian!

5 Budak Comel Komen:

Thristhan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wow, intense description of the fruits :)

PinQib said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.. em.. x tau ler camne.. nice entry btw..
Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Salah bontot ke selipar?

Kumbang Jingga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thanks thris..ehehee...laughter is the best medicine hehehe

Zamzuri Rahmat said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)

teratai suci said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

urrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...