My face on the newspaper!!!OMG!!

Pic ni dh lama tapi tetiba aku rasa nk masukkan dlm blog hehehehe...time ni 25 march thursday paper the star...pagi tu tetiba je kengkawan aku, bos aku tetiba hantar sms kt aku ckp muka hang dlm surat khabar...aikkk...aku pun pikir bile masa plak aku bunuh org ni..nk kata aku ni artis pun bukan hehehe...terus aku kuar g beli surat khabar...the star plak tu hehehe...ni event tuk pelancaran HSBB (high speed broadband)....lg pun aku memang salah sorang yg jaga server internet HSBB ni.antara pakar repair server kt malaysia hehehe.ops riak plak hehe..memang laju gila tenet ni..tenuk pun kalah hehehe...HSBB ni sama mcm org korea ngn jepun pakai..download ngn upload sama laju..paling slow 5mb tepat tak kurang sbb pakai fiber optic...dowload movie 700 mb dlm 4- 5 minit je..hehehe...depends on server dorang gak actually...kita laju dorang tak laju pun tak guna gak....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...