Gambar keluarga Ayah Pin

Mungkin ramai yang dah kenal dengan Ayah Pin kan? Nama yang sememangnya pernah menjadi topik perbualan hangat di kalangan rakyat malaysia suatu ketika dahulu, nama ini bukan saja tidak lekang dari mulut masyarakat, malah menjadi topik utama di dada-dada akhbar terkenal di seluruh negara, mana tidaknya, Ayah Pin adalah seorang pemimpin ajaran sesat yang telah berjaya menyesatkan akidah ramai golongan terpelajar, termasuk ustaz-ustaz berkelulusan agama dari luar negara seperti jordan dan Mesir. Tidak kurang juga golongan profesional seperti doktor, dan jurutera berjaya disesatkan oleh Ayah Pin yang hanya berkelulusan sekolah rendah. Turut sama diketengahkan di dalam isu ajaran sesat ini ialah penyanyi kumpulan muzik terkenal tanah air yg juga berjaya disesatkan.

Apalah bangang kan? Orang-orang terpelajar pun boleh kene kentut je dengan Ayah Pin bangang nih.... ntah hape-hape jek.. em lantak koranglah nak jadi bangang nak buat macam mane.... namun ini semua bukanlah isu yang ingin aku bangkitkan di sini, sebaliknya aku nak kongsi kat korang gambar potret Ayah Pin sekeluarga keluarga bersama isteri-isteri dan anak-anak.....

nak tengok gambar tu?

klik sini

0 Budak Comel Komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...