Pengumuman nama anak

Nama diberi ialah HARRAZ QADRI...HARRAZ bermaksud yang amat warak manakala QADRI plak bermaksud kesanggupanku..bagi nama yg ke'arab'an sikit supaya bila org dgr nama pun dah tahu agama islam...

Masa lahir berat 3.4kg dan berdarah O positive..maaf lah tak dapat nak post gambar kt sini sbb Harraz kecik lg..takut terkena penyakit ain.penyakit ain takda kaitan ngn org nama ain ye hehe..leh tanya pokcik gugel ye..dekat FB pun tak post pic sbb takut nanti mereka yang dh kawin lama takda anak tgk sedeh...Harraz Qadri bin .....maaf lah nama aku tak leh post kt sini sbb sedap sgt..takut2 nanti korang guna nama aku plak letak nama kt anak korang kihkihkihkih bluekkkkk...:-p


6 Budak Comel Komen:

Mazuriah Mohamed said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Alhamdulillah dan tahniah

Kakcik said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Alhamdulillah. Semoga membesar dsngan sihat, cerdik lagi soleh. :)

Rafhani said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahahaha..Alhamdulillah.Sedap namanya

Yana Libra said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

baru dapat anak ke? tahniah :)

aizamia3 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tahniah..
Moga Harraz Qadri menjadi anak yang soleh dan sihat dalam menjalani kehidupan seharian.. ;)

keding arashid said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tahniahhh. Boleh masuk name list utk bakal anak sy nanti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...