Makanan goreng yang berminyak penyebab utama gemuk!!!!

Aku cuba menahan godaan utk tidak makan makanan bergoreng mcm ayam goreng dan apa2 je lah yg bergoreng sbb berat badan meningkat sedikit demi sedikit haha..makanan berminyak ni adalah sebab number satu gemuk..kedua adalah nasik..adehh..dua2 ni dah lah sedap plak tu..

Nak jogging mcm takda masa plak..nak makan ubat diet takut kesan sampingan plak..dilema dilema...camni kena lah cari byk sikit makanan yg rebus2 ke..stim2 ke..yg tak guna minyak..lagipun bende2 minyak dan goreng2 ni boleh menyebabkan kolestrol tinggi dan senang kena penyakit jantung...

Ermmm..rasanya aku nk g beli mangga lah..bukan majalah magga k..buah pelam..nk buat magga asam boi..takpun senang beli epal hijau buat epal asam boi..sedap kot aku buat dulu..

0 Budak Comel Komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...