Psyllium Husk-Ubat diet semula jadi


Aku bukan nk jual ubat MLM ke ape ke..hehe..aku anti MLM ok!!haha...ubat ni bagus tuk mencairkan taik korang hehehe..so kira ubat sembelit yang semulajadi gak lah....tapi sebenarnya ni bukan ubat sembelit tapi bahan semulajadi utk membersih kan saluran perut..

Dia mcm oat tu..ni aku beli kat tesco kajang..kt bahagian tepung2 gandum tu...so sapa yang nak kurus guna bahan semula jadi boleh try mkn ni lah sbb dia serap kolestrol dan buatkan korang rasa kenyang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...