Tolong tafsirkan mimpi aku ni...

Malam lepas aku mimpi yg sgt jelas dan aku masih ingat details mimpi tu lepas bangun tido..

Aku mimpi aku jalan2 kt sebatang sungai pastu aku jumpa kt sungai tu mcm gua kt tepi sungai..aku cari2 dlm pasir kt dlm sungai tu pastu jumpa emas2..byk gak lah..pastu dengan rasa tamak halobanya aku pun amik bubuh dlm kocek baju..dah berangan nk gi gadai kt kedai emas haha..

Sebelum aku nk gadai tu aku tengok emas2 yg amik tu lembut sgt sampai leh patahkan..rupa2 nya tu bukan emas tapi coklat yg kulit luar dia kaler emas..huhu ni bukan tipu tapi kenyataan..kecewanya tak yah ckp lah haha...

So apa korang tafsir mimpi ni...

1 Budak Comel Komen:

Nur Hafizah Hussain said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tafsir tak pandai..tapi nak gitau..sabarlah, mimpi hanya permainan tidur😄

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...