Tapau ikan bakar jalan bellamy yang nyum2....

Arini bini aku nak makan ikan bakar jalan bellamy..kami memang slalu g situ sbb ikan bakar kt situ murah dan agak sedap..gerai no 3..yg tengah tu...yg lain kureng sikit kot...arini aku keje pagi so on da way balik boleh lah singgah beli jap..dekat je..kt blakang istana negara yang lama tu..bukit petaling..

Jom kita layan pic2 yg aku selamba je kebas kt google hihi..keje giler ke time beli nk amik pic..nanti org ckp aku jakun...










4 Budak Comel Komen:

Ann Ishak said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang sedap makanan dekat sini cuma tak larat kalau pegi makan dekat sini, balik nanti baju dah bau asap pulak :)

Rafhani said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uih...nampak sedap!!

Amanda Suria said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

SA pun kadang2 ikut bos pi mkn kat sini...puas hati dan sgt2 sedap....

MeLyssa NaDiea MRY said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kat mana ni???bg address~~~!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...