Pengalaman keje part time..

Dulu masa cuti semester 3 bulan aku keje part time..keje part time oil and gas woo..takda lah..keje pump attendant je...pump minyak shell kt bayan baru..stesen minyak tu cina punya..dr supervisor ke cashier semua adik bradik tokey pump..aku keje senang ja..arah kete masuk ikut pump yg betul ikut tank kt kete dorang..tolong ajar dorang pakai kad kredit..sapu sampah ngn lap2..larang org pakai hp masa pump..keje mcm ni memang penat..abis hitam muka aku kena panas..check engine kete org..suggest suruh beli minyak hitam..

apa yg buat kagum ngn tokey minyak ni..dorang low profile betul..pakai kete murah ja..pastu aku byk kali wat silap pun dorang x marah pun..aku pun naik pelik..pastu masa aku jaga pum minyak moto ada gak short duit sbb salah kira tp still dorang x potong gaji aku..respek..

Selain pum minyak aku pernah keje kt kfc..kt sini lain sikit sbb manager ngn assistant manager semua melayu..ada gak manager ni yg kerek gila duk marah2 staff walaupun br keje..berlagak dhmcm restoran tu dia punya..tp x semua lah..dlm 3 org tu..cuma sorang ja baik..lg 2 org memang kerek..

mcm2 aku wat masa keje kt kfc..masak bubur..masak nasik lemak..nasik ayam..wat twister..yg best keje kfc cuma time rehat leh makan ayam seketul..burger yg kecik tu seketul..air satu..ok lahdpt pengalaman sikit dlm industry food hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)