Exam PMR bermula...

Tadi pagi masa balik dari opis keje malam dengar radio hot..dorang ckp PMR dh start arini..so selamat berjaya lah aku ucapkan kpd pelajar2...so pendengar2 hot fm citer penglaman dorang masa tingkatan tiga..jadi aku pun nk nyibuk gak citer kt sini hehe..

Zaman aku masa form 3 bese bese aje hehe..sekolah pun sekolah kampung biase je..tiap2 hari gi kelas naik beskal..kenkadang jalan kaki gi je sekolah..masa form 3 aku jadi pengawas sekolah..tak tahu lah cikgu mana yg lantik aku..terima je lah jawatan tu..menang tanpa bertanding katakan hehe

Start form 3 gak aku tukar masuk kelas paling pandai hehehe..aku masuk sekolah tu dr form 2 so ikut result UPSR..UPSR hancusss jadi duk kelas belakang2..pas akhir tahun aku dpt num 1 dlm kelas haha..dlm kelas je tau..hehe..masa form 3 gak.. cikgu kelas aku suruh aku apply biasiswa..tak ingt aku biasiswa negeri ke persekutuan..so dpt lah duit poket tiap2 bulan..ringan beban keluarga aku..

Pengalaman paling tak leh lupa masa form 3 maybe samseng sekolah ajak lawan pas sekolah kot..hehehe..ye lah dulu aku dah lah pengawas pastu aku belajar silat gayong..samseng2 ni suka lah nk try..nk tunjuk terer..sedangkan takde sbb pun..tak pernah pun aku tulis nama dia merokok ke ape ke..saje2 je nk lawan..memang samdol tul samseng tu hehe.saje cari pasal..tapi aku tak layan pun..sbb aku tau budak2 mcm tu tak matang lg..haha..




1 comment:

Liyana Anuar said...

ooo..student cemerlang eh dulu~ :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)