Result UPSR aku...

1.Bahasa melayu pemahaman-A
2.Bahasa melayu penulisan-A
3.Matematik-B
4.Sains-B
5.Bahasa inggeris-C

Aku hanya dpt A untuk bahasa melayu..hehe..aku rasa salah satu faktor aku dpt A melayu maybe sbb cikgu bahasa melayu aku masa sekolah rendah bagus kot..sampai skang aku ingat nama dia..cikgu rahim..aku sekolah rendah kat perak..sekolah rendah kebangsaan megat aris..sekolah kampung je...

Buat adik2 yg dpt result UPSR yg kurang bagus jgn risau..usaha lagi sbb masih belum terlambat...UPSR hanya first step utk berjaya..opcoz lah sapa yg dpt 5 A tu leh terus g sekolah asrama penuh atau MRSM.buat ibubapa plak jgn pressure sgt klau dorang dpt teruk result sbb kenkadang ada budak2 ni yang dia lambat panas..lambat genius bukan tak genius hehe...

Aku pun dulu masa zaman sekolah rendah byk main dr belajar hehe..ptg ada je aktiviti aku wat.main wau lah, gasing lah, main rounders lah,main guli lah, main tumbuk2 pokok pisang lah,g mancing lah,buat senapang kayu,main tamplom, paling aku ingat skali dulu aku suka wat eksperimen..kumpul mcm2 daun, akar pokok pastu buh ayaq pastu masak guna unggun api hehe...kreatif kan hehe..tp sains dpt B gak hehe..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)