Entry bebas

erm..tajuk entry kali bebas..hehe..entah lah aku dah rasa hilang mood nk berblogging lagi..tak tau nk tulis ape..korang pernah rasa tak mcm yang aku rasa..cewahh hehehe..nk copy and paste pun tak tau nk copy ape hehe...

Tadi aku baca entry GT..gay terbilang..eh silap..gadis terbilang lah heheh.sowi2 tersasul plak.. tu lah duk baca entry kes budak copy entry gay kt blog dia tanpa letak backlink...pasal gay pun nk gaduh ka hahaha..actually bukan pasal gay tu pasal copy and paste..erm aku pun slalu copy and paste tapi aku rajin letak backlink walaupun bukan semua kihkihkih..

senang je kalau tak nk org copy and paste disable kan right click ataupun guna program ape tah yang blogger anastayea ajar aritu..kalau dia copy and paste pun tanpa letak baclink dia akan letak automatik backlink..boleh rujuk dgn anatasyea punya blog..femes tu..taip je kt google mesti jupe....

erm aku buat blog pun bukan nk buat duit pun..sikit sangat nuffnang bagi hehe..just as hobby..ckp omputih plak...duit gaji tiap2 bulan pun tak larat nak makan..

Lupakan pasal copy paste tu..nk citer pasal makan lah plak..aku ni skang pun pelik gak ngn diri aku sbb kenkadang tengahari aku makan nasik dua bungkus...kenkadang malam makan sekali roti canai 4 biji..kenkadang sekali makan burger ayam spesel 3 bijik..huhu seyes aku tak tipu..cuma yang aku pelik berat badan aku tak naik2...

Kengkawan aku cakap aku bela hantu raya sebab makan banyak giler tapi kurus je...

itu sahaja..nk titon..peace yoo

6 comments:

Unknown said...

nak kopipes pun tak agak2
sebijik2
ape masalah entah
x reti menaip kot
ahahahaa

Kumbang Jingga said...

hahahaha..budak remaja biase lah baru jupe computer dan internet..culture shock org panggil kihkihkih

sekamar rindu said...

salam...

penah rasa....tapi jgnlah sampai nak stop blogging..

**folo ur blog

Nabila Azureen Azis said...

salam. thanks, eh salah, terima kasih melawati blog saya. hehe, kidding. hahh, psal kuat makan tuh, mungkin anda mengalami sindrom tumbesaran, nak tinggi lagi tu kot. haha, x pon metabolisma tinggi. *power2 ayat konon doctor*

btw, followed your blog :)

Botak said...

minum susu anmum..
confirm naik berat badan tu..
hahahahaha... :))

Unknown said...

slalo tiru exam gak kot
hahaa

http://www.akmalhilmi.com/copy-pastetraffic-tinggireport-abuse-oke-smbgn/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)