SMTTARP in memories….

Ape yang aku ingat ngan tarp nie ialah displin dia tak masuk akal dan munasabah mahupun munasarawak.time nie tarp dah ok kot….hahaha..tapi ape pun tarp banyak tinggalkan kenangan terindah dalam hidup aku yang membosankan ini..ops skema plak aku nie..erm lagi satu,ape yg aku tulis nie tak sesuai dibaca oleh bebudak yg jiwanya ganasz dan anti jiwang..huahuahua….ape pun aiman tak kisah …..demi waktu .tarp banyak mengajar aku tentang hidup….banyak jugak ilmu agama yang aku dapat especially bila pegi kuliah subuh kat masjid negeri, 90 peratus aku abiskan dngn tido time kuliah subuh……hehehe..ape nak jadi ngan aku nie..insyallah skang aku dah ok ckit….naluri lelaki aku membuatkan aku lebih tabah menghadapi dugaan dan cabaran..abis semua tajuk lagu aku kebas…hihihi…korang baca jelah k….not forget, what makes I’m still remember tarp is aweks kat tarp cun-cun ar..tapi ramai gak yang tak cun hahahaha.mungkin sebab tu aku masih single dan available (baca dgn nada sedih tau)…ataupun orang kampong panggil lone ranger wakakaka..…jgn marah erk gurau aje…….sebelum aku masuk tarp aku dapat 6A 2B dalam PMR..masuk je tarp result aku jatuh SPM aku dapat 4 A je…nasib baik aku dapat matrik gak..kat matrik penang aku dapat CPA 4.0 utk kedua2 sem.ops teriak plak..…baru aku sedar displin yg kuat di tarp hanya menekan jiwa aku sehingga result SPM aku jatuh…time PMR aku just study di rumah dgn aman tanpa dikongkong dgan roll-call mahupun missed call…kat matrik pun aku leh study sampai lewat malam tanpa ada sekatan…memang tak di nafikan ada yang berjaya…tapi aku lain ckit…sape yang sama cam aku nie plz leave ur comment a little bit….speaking omputih plak….omputih pun tak leh skipping cam aku.hahaha…semasa aku melangkah keluar dari tarp pada hari terakhir…aku rasa macam baru dilepaskan dari sebuah penjara yang tak kelihatan pada zahirnya namun dibaliknya tersirat seribu kisah yang mungkin tak kan dipercayai oleh dunia mahupun makluk halus heehehehe.whatever aku takkan melupakanmu….fuyoo..power giler ayat aku…usman awang pun suspect giler kat aku termasuk orang-orang giler dan sewaktu dengannya…ape pun yang lepas jgn dikenang tapi hutang tetap aku kenang sampai mati..hehehe…bak kate nora Danish hidup ini mesti enjoy….paling aku tak leh lupa time gi kem kepimpinan kat pusat ko-Q di bukit mertajam….bebudak yang gi mesti ingat sampai mati punya kem tu….best giler dapat turun bukit mertajam sorang2 dalam angin malam yang dingin, tapi tak best ar sebab tak jumpa pontianak yang cun pun….aku pun pelik nape pontianak tak nak ngorat aku hehehe..kalau nak dibandingkan ngan irwansyah memang lah dia hensem lagi dari aku..cuba bandin ngan brad pit.ada persamaan aku ngan dia..sideburn dia sama cam aku uhuhuhuhuu ….aku plak kena usung kerusi ke mana saje aku gi….haa..punya lah penat sampai time mayang subuh pun aku leh tido..hehe..yang kelakarnya bebudak Persatuan Pelajar2 Islam pun macam aku gak….tido time mayang hahahaa bukan salah ibu mengandung..yang paling klakar aku ingat ada orang tulis kat tepi tangga sek nak bunuh cikgu mad Nasser..heee..macam berani je dia nak bunuh orang…rindu plak kat cikgu mad Nasser yang ganas nie..ape citer agaknye cikgu tu..memang suspek lah cara dia seksa bebudak asrama.huahua..aku ingat lagi dia pernah suruh bebudak couple tulis surat clash pas tu declare break kat depan dia.hahah..macam betul je diaorang nak clash..tapi bagus jugak lah dia wat cam tu..dulu aku pernah tngk class perd kena turun ke dataran TI sebab nyanyi lagu tak bersemangat kesian giler aku tngk.class tu dah ler banyak budak pompuan.hehee….waa dah panjang aku tulis,boleh wat novel macam nie..korang tinggalkan komen ckit sape yang bace ape yang aku tulis nie,aku nak wat servey ckit ..especially yang muntah2 tak tahan ngan tahap bahasa aku.. hehehe…hope sedikit sebanyak ape yang aku tulis nie membawa kenangan manis gak kat bebudak tarp yang satu batch ngan aku …wassalam…

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Categories

Gambar Lawak (835) Gambar Menarik (365) agama (269) Kisah Kelakar (245) ceritera hidup sang kumbang jingga (242) Berita (223) Info Berguna (74) Fakta Menarik (71) Dialog Kelakar (59) video kelakar (54) Politik (47) Ragam Manusia (35) Artis (29) Bola (23) Kisah Seram (23) Misteri (23) Kesihatan (22) Blogger (17) Science and Technology (17) Tips (17) perkahwinan (15) Flora (14) Kereta (14) Kewangan (14) video menarik (13) Fauna (11) Sejarah (11) korea (10) Wayang (9) Blogger Tutorial (7) Filem Review (7) Blogger Tips (6) Cerpen (6) Dialog Seram (6) Drama (6) Dunia (6) My Original Puisi (6) Pelik (6) bahasa arab (6) kreatif (6) Download (5) Macam-macam (5) Petua (5) resepi (5) sukan (5) Review Blogs (4) DIY (3) Food Review (3) IQ Test (3) Inspirasi (3) Malaysia (3) Seram (3) Wordless Wednesday (3) belajar bahasa korea (3) drama melayu (3) lawak raya (3) Badminton (2) Drama review (2) E-kad (2) Hiasan Rumah (2) Lawak Kampus (2) Logo (2) bahasa jepun (2) cinta (2) kad raya (2) kisah sedih (2) novel (2) product review (2) AES (1) Bahasa Ganu (1) Contest Dan Segmen (1) Fashion (1) Gitar Chord (1) Hadif (1) Kartun Lawak (1) Lirik Lagu (1) Nuffnang (1) Pelancongan (1) Pengalaman (1) Pesuruh jaya sumpah (1) Quiz (1) Review (1) SMS (1) Taman (1) UAI (1) Youtube (1) adam dan hawa (1) bahasa Thailand (1) bahasa penang hokkien (1) bayi (1) gadget (1) giveway (1) herba traditional (1) jdrama (1) jepun (1) kartun raya (1) keyword menarik (1) koleksi sms raya (1) lelaki (1) math (1) pacat (1) raya (1) segmen (1) sms raya (1) teknologi (1)