kes nie..dua-dua salah kot.. kalau kita kat tempat customer..mesti marah punya..lama sangat tunggu..tak cam restoran fastfood.. kalau kita di tempat pekerja: pun hangin gak..yerlah orang tu letih keje...tak duduk..tak rehat...dengan perangai customer ntah hape2.. kesabaran manusia ada hadnyeee....
hanya yang terlibat je yang tau apa yang terjadi sebenarnya.. nie andaian saya je..hehe
sebenarnye tak boleh beri pendapat tentang perkara ni, kalau tak pernah rasa di tempat pekerja KFC tersebut, . . . . orang-orang biasa yang tak pernah kerja KFC akan bagi pendapat ikut perspektif sebelah pihak je, . . .
sedangkan aku yg pernah kerja KFC pun tak komen lebih-lebih, . . . . aku pernah jadi customer KFC malah pekerja KFC pun aku pernah, . . . . .
pendapat aku tentang ni ? rilek-rilek je sudah, . . . . siapa dapat kawal kemarahan dia, dialah orang yg cool, . . . . marah pun tetap sabar, . . . cool je sudah, . .
dan elakkan sembarangan memberi komen, . . . .
pernah kah anda di tempat mereka berdua(customer&pekerja) ? kalau tak pernah diam dan lihat saja, bertindak jika perlu sahaja, . . . kan ? :)
haha..bleh eh camtu..papehal pun sabar tu separuh daripada iman~~
ReplyDeletekes nie..dua-dua salah kot.. kalau kita kat tempat customer..mesti marah punya..lama sangat tunggu..tak cam restoran fastfood..
ReplyDeletekalau kita di tempat pekerja: pun hangin gak..yerlah orang tu letih keje...tak duduk..tak rehat...dengan perangai customer ntah hape2.. kesabaran manusia ada hadnyeee....
hanya yang terlibat je yang tau apa yang terjadi sebenarnya.. nie andaian saya je..hehe
sebenarnye tak boleh beri pendapat tentang perkara ni, kalau tak pernah rasa di tempat pekerja KFC tersebut, . . . . orang-orang biasa yang tak pernah kerja KFC akan bagi pendapat ikut perspektif sebelah pihak je, . . .
ReplyDeletesedangkan aku yg pernah kerja KFC pun tak komen lebih-lebih, . . . . aku pernah jadi customer KFC malah pekerja KFC pun aku pernah, . . . . .
pendapat aku tentang ni ? rilek-rilek je sudah, . . . . siapa dapat kawal kemarahan dia, dialah orang yg cool, . . . . marah pun tetap sabar, . . . cool je sudah, . .
dan elakkan sembarangan memberi komen, . . . .
pernah kah anda di tempat mereka berdua(customer&pekerja) ? kalau tak pernah diam dan lihat saja, bertindak jika perlu sahaja, . . . kan ? :)
punya panjang..
ReplyDeleteMCD yg happy ~~~ lol
ReplyDelete