First time puasa bertiga...


Skang harraz dah 3 bulan lebih..puasa tahun lepas kami puasa berdua je ngn isteri..tahun ni kami puasa bertiga utk pertama kali..hoyeyyyyyy..camne lah agaknya erk rasa puasa bersama anak ni kan..hehe...tahun ni gak kami raya bertiga..hoyeyyy gak hehe..ari ahad aritu kami dh g beli baju raya kt masjid india..

kenangan masa aku kecik dulu...

Td g solat jumaat kt masjid..pastu nampak lah budak2 pun dtg solat gak..tp aku tgk budak2 dulu ngn budak2 skang jauh beza sgt..masa khutbah duk buat bising pastu duk berlari lah..ada duk main hp pun ada..

Masa aku dulu..ustaz sekolah rendah aku dulu dh warning siap2..jgn buat bising masa khutbah..nanti ustaz rotan bila mai sekolah..semua duk sopan elok je dgr khutbah..ustaz aku tu dh pesan..klau ckp masa khutbah tak dpt pahala jumaat..

Zaman dulu aku g mengaji quran kt blkng umh pas magrib..nk blk je aku lari sbb takut..gelap lah kg aku..zaman skang kt bndr susah jumpa budak2 g mengaji dh smbil usung muqadam hehe..maybe kt kg ada lg kot..

pantai adalah tarikan pelancongan yang menarik

beach lah...
Nak promote pusat pelacuran agaknya budak ni salah promote tu dik... bukan malaysia patut thailand....

Cara askar cover malu depan ramai orang...

Hahaha ramai tu jadi penonton..cuba sedaya upaya pecahkan..tp aku rasa ada org pedajal dia letak besi dlm bata tu ehehehe

Macam-macam kejadian berlaku di Malaysia ketika ini


- Kejadian kupu-kupu bertaburan
- Kaum ibu sanggup tidur luar semata2 tudung Fareeda
- Budak perempuan sekolah menengah bergaduh
- Pesawat MAS dilanggar kereta 2 kali
- Kes kanak-kanak dan remaja dibunuh, dipenggal, dirogol
- Kesan tapak kaki besor dijumpai

- Coklat Cadbury sekejap haram sekejap halal
- Panda sembelit makan buluh basi

next?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...