Ariff Alfian Rosli Gay Melayu Kahwin Di Dublin !!!

Ariff Alfian Rosli Gay Melayu Kahwin Di Dublin – Gambar Ariff Alfian Rosli Gay Melayu Kahwin Di Eropah – Gambar Ariff Alfian Rosli – Perkahwinan Gay Melayu Dan Eropah
Ariff Alfian Rosli Gay Melayu
Ariff Alfian Rosli (pelajar tajaan PETRONAS) mengahwini pasangan gay Jonathan di Dublin, Ireland. Ariff Alfian Rosli sebelum ini telah dikhabarkan hilang oleh ahli keluarga tapi nampaknya sebab kehilangannya kini sudah terjawab. Untunglah ayah dia dapat menantu orang putih lagi..lelaki plak tu..gay..wadafak…
Tapi yang tambah peliknya, Ariff Alfian Rosli masih mengenakan pakai tradisional Baju Melayu bersongket dan memakai tengkolok seperti perkahwinan Melayu yang biasa. Walaupun perkahwinan yang terlarang tapi adat pemakaian Melayu masih belum dilupakan.
Berikut adalah gambar perkahwinan gay si Ariff alfian ni bersama pasanganya warga Eropah dia…mungkin buat korang muntah….Taste Mat Saleh Mamat ni…
gambar Ariff Alfian Rosli Gay Melayu
gambar Ariff Alfian Rosli Gay Melayu
gambar Ariff Alfian Rosli kahwin gay

30 Budak Comel Komen:

.diannorhayati. said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

euww.

geli tengok.

LoVe HunTer.. said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pergh...mintak jauh2! dunia akhir zaman..

rahsialakibini said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice blog....tambahkan info anda di http://rahsialakibini.blogspot.com

AEDA ZAINAL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

serius sangat meloyakan!

lelaki said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eee, . . . jijik dengan gay, . . harap2 aku dijauhkan dari lelaki2 seperti tu, . . . . haram, . . . .

aliff said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mak bapak die tak ajar ker? Belajar oversea, tapi sayang kalau agama tak ke mana

alia nazmi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

subhanaallah. ape nak jadi dengan unia sekarang. semuanya telah menjadi tunggang langgang.

efa maseh efa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah tak de perempuan ke dalam dunia nie..terdesak sampai khawin dengan gay..dia tak fikir ke apa yang ade kat dia tuh ade kat couple dia..aisyh! ALLAHU AKBAR!

geronggang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

syafaat xdapat, diharamkan syurga... taubatlah selagi mentari belum muncul dari barat

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

MEMALUKAN!

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mak ayah dia tak salah. didikan agama dah cukup. ni la jadi bila dah pandai sgt. pandai dah ke tempat lain!. pastu susahkan mak ayah

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wtf...

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jangan disalahkan ibubapa ... dah tak ingat siapa diri dia

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha...biar je la. hidup dia. macam la laki laki kat sini tak main dua. KAT UPM UM and other local universiti berlambak...name je laki, then kutuk gay, tapi kat kolej, main jugak ngan pondan! dah la lepas tu, sekarang kawin pulak dgn minah , ada anak dah jadi bapak, tapi dosa tu tetap dosa kan. walaupun dah jadi bapak, kisah main ngan pondan is still a sin. setengah badan dah masuk neraka. tak payah la nak sibuk pasal si ariff ni. suka hati dia la nak kahwin.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Lumrah manusia kalau nmpak keburukan orang lain.. kta spatotnya melihat keburukan utk dijadikan pengajaran bkn dikutuk, didoakan kehancuran.. adakah kta cukup smpurna utk menghukum orang lain? kta bkan Tuhan.. jd jgn terlalu bongkak, ego, emosi dlm melontarkn kata2..itu dugaan dlm hidup beliau.. kta mcm mana..ingat masing2.. kta ada keturunan.. jd beringatlah.. PeaCe!!~~

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

btul kata Anonymous said 2,allah beri kita akal utk kita bpikir,allah bri kita mulut bukan utk mncaci @ mhendik org....skurang2 cermin diri sndri sblm kita komen org....sebolehnya kita cuba nasihat cari jalan terbaik mudahan si perlaku kembali ke pangkal jalan bukan menghukum @ menilai dengan andaian sendiri..allah beri kita pertunjuk bukan untuk kita menjadi pengadil kepada si perlaku...buka mata dn pandang keliling kita....

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kerana si perlaku macam tu jgn la kita slhkan orng tua.... pkir sndri org tua mna yang nak ank jadi mcm 2...dia sgp bersusah payah berpenat lelah demi plajaran anak diutamakan...tpi ank yng slh plih jalan...mgkin ni dugaanya...kita sma2 la cuba mmberi nasihat apa yg boleh utk tdak trus mnyalahkan family.

E Ja said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mesti sayu hati parents dye skarang ni...hmmm

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sapa yg boleh tolong kembalikan mamat ni ke pangkal jalan sila la tampil ke hadapan, the rest mgkn boleh tolong doakan supaya mamat ni diberikan hidayah dan kembali menjadi anak yang baik.. siapa lg yg nk tolong org islam, anak melayu kalau bukan org islam anak melayu sendiri..rite?? Mungkin dia alpa sikit dgn keadaan sekeliling..let us guide him back..InsyaAllah.

Sekadar Coretan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Setuju sangat dengan anonymous. Doakan agar dia kembali ke jalan benar dan sesorang kena bantu ikhtiarkan dia ke pangkal jalan.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

macam sial jer

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Errrrr....... memlukn melayu dn islam

sundalmlm69 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Siapa yang patut kita salahkan perkara ini. Satu tonjolan pada masyarakat Malaysia am nya. Cuba kita lihat dan kaji bersama bkn nak kutuk mau pun cerca mana2 pihak tetapi mari kita ramai2 kaji mana silap dan salah nya umum nya kita masyarakat Malaysia yang mempunyai adab, budaya juga teras utama kita pada pegangan islam.

Bagi saya, masyarakat Malaysia umum nya pasti peka pada masalah anak2 zaman sekarang terutama pada cendikiawan mau pun anak2 yang mempunyai pendidikan tinggi mau pun yang ada kemampuan.

sundalmlm69 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Di malaysia je terdapat lebih kurang 30,000 golongan gay atau nyah. Ada tak niat di hati mereka yang nak berbuat demikian. Walau pun kerajaan Malaysia menentang keras hubungan ini pasti satu hari ada kelonggaran bab undang manusia yang buat tidak bergantung pada undang2 Allah yang telah tertera dalam Kitab Al Quran.

Siapa harus kita salahkan. Tanya balik pada semua pembaca siapa kah golongan gay yang kita nampak tetapi golongan yang berpelajaran tinggi lah yang paling banyak terutama golongan yang cerdik dan pandai.

Jgan kita lihat sesaorang lelaki itu str8 walau pun dia sorg wira, atlite mau pun yang berbadan sasa tetapi kita tidak tahu hati naluri dia yang sebenar.

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Dia ni mungkin saki baki dari keturunan kaum diwaktu Nabi Lut a.s

aripinsujak said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pak nuar suka ni, mesti mesti kasi tum up.....

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Anonymous btol2..mak bapak dia x salah...dia yg bslh...sian fmily dia,kompem kne kutok ngn org kg

Nursya Mohamed Hariri said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

menghancurkan harapan parent :"(

Robiah Ruby said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kita doakan smg dia blk ke pgkl jln.amin.,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk